Branding

Brandlessness – bezmarkowość

Sos pomidorowy Brandless

Data ostatniej aktualizacji: 13.03.2018Pojęcie bezmarkowości to zupełnie luźne tłumaczenie angielskiego słowa „brandlessness”, które ukute zostało całkiem niedawno w raporcie „The Future 100” opublikowanym przez grupę JWT Intelligence. Mówi ono o nowatorskiej autoprezentacji elementów brandingu.

Kolory w branży IT

Kolory w IT - Radek Skowron

Data ostatniej aktualizacji: 30.01.2018Logotyp często wykorzystuje w identyfikacji wizualnej zróżnicowane kolory. Jeżeli logo nie jest przedstawione w pełni w kolorze z identyfikacji, to często posiada choćby niewielki element, który wyróżnia znak marki. W tym artykule postanowiłem przyjrzeć się logotypom identyfikującym firmy z branży IT.

Logo – wyraża więcej niż…no właśnie, ile słów?

Tanie Dobre Logo - Radek Skowron

Data ostatniej aktualizacji: 13.03.2018Logo to prosta (w założeniu) forma graficzna, który powinna identyfikować daną markę. Wyrażane jest najczęściej za pomocą sygnetu – czyli znaku graficznego, logotypu – czyli napisu lub/i hasła marki. Logo może naturalnie składać się ze wszystkich powyższych form jednocześnie. Czy logo wyraża esencję marki? Czy prosta grafika może zastąpić słowa?