Marketing

Reklamy na czole i inne mniej znane formy marketingu

Nieznane rodzaje marketingu

Ile musieliby wam zapłacić abyście pozwolili wykorzystać własne czoło jako formę poruszającego się baneru? 5000 złotych? 10 tysięcy? 50? A może nigdy nie zdecydowalibyście się na takie działanie? W 2003 roku grupa 64 studentów z USA postanowiła jednak nieco dorobić…

Najgorzej wydane pieniądze w sklepie internetowym – 14 ofert czekających na frajerów

Anitsleeper

W dobie AliExpress, w internetowych sklepach można znaleźć dosłownie wszystko, co pozwala Wam stworzyć wyobraźnia. Jeżeli ten przedmiot wciąż nie jest dostępny, być może wkrótce się pojawi – albo we wspomnianym chińskim sklepie albo na Amazonie albo w jeszcze innym miejscu, które oferuje mnóstwo zupełnie bezsensownego chłamu i niestety często za niemałe pieniądze.

Najczęściej popełniane błędy w e-sklepach a przyjazność dla użytkownika

Dodaj do koszyka

Popularność sklepów internetowych jest oczywista. Umożliwiają zrobienie szybkich zakupów bez wychodzenia z domu. Obecnie każdy większy sklep posiada również specjalnie dopasowaną pod urządzenia mobilne wersje, dzięki czemu właściwie z każdego miejsca, w którym mamy połączenie z siecią, możemy zrobić zakupy. Czy e-sklepy są jednak przyjazne względem użytkowników i czy ułatwiają im znalezienie poszukiwanych przez nich informacji?

Jeden kanał marketingowy dla produktu to za mało

kanaly-marketingowe-john-travolta

Sprzedaż produktów w dobie e-commerce wydaje się być łatwiejsza niż kiedyś. Niektórzy przedsiębiorcy sądzą, że ze względu na łatwość zainstalowania oraz prowadzenia sklepu internetowego, mogą znacząco powiększyć sprzedaż, niezależnie od innych czynników.