SEO

Zarządzanie kampanią SEO

Zarządzanie projektem SEO

Realizacja kampanii SEO wymaga sprawnego zarządzania całym projektem. Od jakości zarządzania obsługą kampanii związanej z optymalizacją pod wyszukiwarkę internetową zależeć będzie przede wszystkim efekt działań wykonywanych przez agencję.

20 kroków, dzięki którym samodzielnie zrobisz SEO swojej strony

Jak samodzielnie przeprowadzić kampanię SEO na własny użytek

Możesz samodzielnie prowadzić działania SEO. Nie gwarantuję Ci, że osiągniesz bardzo dobre rezultaty, że w łatwy i szybki sposób wyprzedzisz konkurencję w Google. Zapewniam jednak, że po przeczytaniu tego poradnika będziesz w stanie zrozumieć ile nauki i pracy czeka Cię w pracy z pozycjonowaniem strony, jeżeli jedynym kosztem jaki będziesz chciał ponieść będzie Twój czas (dużo czasu).

Zaplecze SEO

Zaplecze SEO

Na wyniki w SEO składa się ponad 200 czynników – tak podają wskazówki serwowane przez dokument nazywany Search Quality Elevator Guidelines. Lektura jest długa, a wiele elementów składających się na coś w rodzaju przewodnika po SEO (pod wyszukiwarkę Google) opisanych zostało dość lakonicznie. Jednym z istotnych i wciąż przytaczanych jako kluczowe dopalacze SEO są linki. Jak powiązać je z tak …

Logi serwera a SEO – informacje o robotach na stronie

Logi serwera

Każda strona internetowa umieszczona na serwerze może generować logi, logi te w zależności od opcji hostingowych są domyślnie włączone lub rzadziej należy je włączyć ręcznie. Logi zbierają wszelkie informacje związane z żądaniami, które zostały wysłane do serwera w odniesieniu do konkretnej strony internetowej. Jaki związek mają z SEO?

Czy duże sklepy internetowe się pozycjonują?

SEO Amazona

Usługa pozycjonowania – z punktu widzenia części właścicieli mniejszych sklepów – to domena właśnie tych firm, które w internecie dopiero zmierzają do pozyskiwania stałej, przynoszącej optymalny zysk liczby klientów. Jeżeli duży i popularny sklep ma wielu klientów, to przecież swój marketingowy budżet może przeznaczyć na inny rodzaj promocji, chociażby płatne kampanie w wyszukiwarce, reklamę u influencerów, złożony content marketing czy …

Linkowanie wewnętrzne – jak używać linków w obrębie domeny?

Linki wewnętrzne czyli jak linkować w obrębie domeny

Linki wewnętrzne stanowią naturalny element każdej strony internetowej. Praktycznie żadna współczesna strona internetowa nie istnieje bez linków kierujących do innych adresów URL niż ten, na którym właśnie się znajdujemy. Zwykle nawet strony typu one page posiadają linki tylko z dodatkiem hashtagu, aby poinformować przeglądarkę, że kierujemy użytkownika do podsekcji danego adresu, ale nie do innego adresu. 

Liczba backlinków a pozycje artykułów w Google

Backlinki

Artykuły stanowią znaczną część całego contentu generowanego na stronach internetowych. W przypadku portali horyzontalnych czy blogów, są priorytetem nr jeden, jeżeli chodzi o to co zobaczy odbiorca. Chociaż artykuły mogą promować się „samodzielnie”, np. poprzez Google News, wiele z nich jest w stosunku do innych, o podobnej treści – konkurencyjnych. Czy backlinki do takich artykułów poprawiają ich pozycje na najtrudniejsze …

SEO – w stronę growth hackingu?

SEO growth hacking

Nie przepadam za brzmieniem pojęcia „growth hacking”, ale jest ono silnie związane z marketingiem online, a z nim związane jest również SEO, które dynamicznie się zmieniając może mocno z „hakowaniem wzrostu” się zazębić i stworzyć zupełnie nową usługę. To oznacza, że warto mu się przyjrzeć.

12Strona 1 z 2