Social media

Audyt social media – przewodnik

audyt social media

Niniejszy artykuł ma na celu przedstawić skuteczne metody badawcze, które mogą mieć wpływ na wyciągnięcie właściwym wniosków odnoszących się do zastanej i bieżącej sytuacji w komunikacji na profilach w social mediach. 

Przyczyny spadków popularności kanałów na YouTube

youtube popularność

YouTube to druga największa wyszukiwarka internetowa oraz największy i najpopularniejszy serwis do uploadowania filmików wideo na świecie. Według danych Statisty posiada 1,58 mld użytkowników. Kanał z największą ilością wyświetleń swoich materiałów ma ich ponad 38 miliardów. Aby znaleźć się w TOP500 listy socialblade.com należy mieć ich aż 2,25 miliarda! Co sprawia, że YT jest tak popularny i co sprawia, że …

Dokąd zmierza Facebook, czyli o tym jaka jest przyszłość social mediów

Zuck

Gdy 17 marca 2018 roku świat dowiedział się o tym, że firma Cambridge Analytica niezgodnie z przepisami pozyskała dane na temat około 50 milionów użytkowników Facebooka, w mediach zawrzało. Pozyskane dane miały być rzekomo pomocne w przygotowaniu oprogramowania mogącego przechylić szalę zwycięstwa w amerykańskich wyborach prezydenckich w 2016 roku.

Dlaczego widzę tę reklamę?

dlaczego widzę tę reklamę

W mediach społecznościowych reklamy nie są nowością i wyświetlane są wszystkim użytkownikom. Pomijając reklamy displayowe, banerowe oraz innego rodzaju formaty, których wyświetlanie można ograniczyć adblockami, istnieje również content sponsorowany. W tym artykule dowiecie się dlaczego dane reklamy wyświetlają się na waszych profilach.