Komunikacja

Reakcje marek na pandemię koronawirusa SARS-CoV-2

koronawirus reakcje marek

Wszystkie firmy i organizacje, niezależnie od ich wielkości, odczuwają w jakimś stopniu pojawienie się koronawirusa wywołującego chorobę COVID-19 w społeczeństwie. Niestety, część firm silniej odczuwa wpływ pandemii na swój biznes, w konsekwencji czego albo zupełnie zawiesza swój biznes albo nawet bankrutuje. Marki starają się jednak przeciwdziałać skutkom SARS-CoV-2, bardzo istotnym narzędziem w tej czynności są social media, dzięki którym ważne …

Cykl życia memów

Pepe The Frog

Memy internetowe od lat są stałym elementem komunikacji w sieci. Pełnią wiele funkcji, cechuje ich duże zróżnicowanie, mechanika tworzenia, przyporządkowanie do danego terytorium, subkultury czy grupy społecznej.

YouTube na przestrzeni lat – zmiany w komunikacji

YouTube

YouTube to serwis, który istnieje od ponad 12 lat. Jego działalność od początku skoncentrowana była na umożliwianiu przesyłania i oglądania amatorskich filmików stworzonych przez każdego zainteresowanego. Wystarczył dostęp do kamery i internetu. Resztę załatwiał silnik serwisu. Czy YouTube po 12 latach obecności w sieci dalej jest tym samym serwisem, co niegdyś?