Social media

Reklamy na LinkedIn czyli adsy B2B

reklamy na LinkedIn

Zdecydowana większość reklam w kanałach komunikacji to materiały skierowane do konsumentów, nie do firm lub ich pracowników. Promowanie marki w ujęciu B2B wydaje się być zatem bardziej niszowe i rzadziej spotykane. Czy tak jest też w social mediach? W przypadku Facebooku oraz Instagrama dominują reklamy dla konsumentów, rzadziej dla biznesów. W przypadku Twittera spotykamy się z reklamami mieszanymi, natomiast na …

Twitter 2006 – 2020 – co się zmieniło?

Twitter 2020

Twitter rozpoczął swoją działalność w 2006 roku. Od tamtego czasu niemal stale rośnie jego liczba użytkowników, obecnie osiąga ona około 330 milionów (wg Statisty). Jak zmienił się (i czy w ogóle) na przestrzeni niemal 14 lat? O działalności Twittera w niniejszym artykule.

Social media 2020 – prognozy

social media 2020 prognozy

W mediach społecznościowych zachodzą coraz większe zmiany. Na przestrzeni ostatnich 10 lat, kiedy to zaobserwowaliśmy potężny wzrost kilku liderów social mediów, doszło do tak wielu zmian w sposobie ich użytkowania, komunikacji użytkowników jak i podziałów na typ odbiorcy danej platformy, iż bezpiecznie stwierdzić można, że rok 2020 być początkiem większych zmian.

Prowadzenie LinkedIn – konto firmowe kancelarii prawnej

kancelarie prawne linkedin

Najnowsze dane LinkedIna mówią o ponad 590 milionach użytkowników na swojej platformie. W Polsce jest ich ponad 3 miliony i liczba ta stale rośnie. Dzięki wyszukiwarce LinkedIna, możemy sprawdzić także ilość profilów firmowych. Dla zapytania “kancelaria prawna” liczba ta wynosi 496. Osób związanych z tą frazą znajdziemy aż 17 158 (28.01.2019). To solidny wolumen danych do analizy. Jak prowadzić profil …

Audyt social media – przewodnik

audyt social media

Niniejszy artykuł ma na celu przedstawić skuteczne metody badawcze, które mogą mieć wpływ na wyciągnięcie właściwym wniosków odnoszących się do zastanej i bieżącej sytuacji w komunikacji na profilach w social mediach.

Przyczyny spadków popularności kanałów na YouTube

youtube popularność

YouTube to druga największa wyszukiwarka internetowa oraz największy i najpopularniejszy serwis do uploadowania filmików wideo na świecie. Według danych Statisty posiada 1,58 mld użytkowników. Kanał z największą ilością wyświetleń swoich materiałów ma ich ponad 38 miliardów. Aby znaleźć się w TOP500 listy socialblade.com należy mieć ich aż 2,25 miliarda! Co sprawia, że YT jest tak popularny i co sprawia, że …

Dokąd zmierza Facebook, czyli o tym jaka jest przyszłość social mediów

Zuck

Gdy 17 marca 2018 roku świat dowiedział się o tym, że firma Cambridge Analytica niezgodnie z przepisami pozyskała dane na temat około 50 milionów użytkowników Facebooka, w mediach zawrzało. Pozyskane dane miały być rzekomo pomocne w przygotowaniu oprogramowania mogącego przechylić szalę zwycięstwa w amerykańskich wyborach prezydenckich w 2016 roku.

Dlaczego widzę tę reklamę?

dlaczego widzę tę reklamę

W mediach społecznościowych reklamy nie są nowością i wyświetlane są wszystkim użytkownikom. Pomijając reklamy displayowe, banerowe oraz innego rodzaju formaty, których wyświetlanie można ograniczyć adblockami, istnieje również content sponsorowany. W tym artykule dowiecie się dlaczego dane reklamy wyświetlają się na waszych profilach.