User experience

Położenie ma znaczenie – o sekcjach sklepów internetowych

Położenie ma znaczenie

Sklepy internetowe mają wiele wspólnych czynników – przede wszystkim sekcje, które budują jedną, spójną całość. Ich obecność to sprawa oczywista, ale nie zawsze oczywiste jest ich rozmieszczenie. Czy złe położenie sekcji sklepu internetowego może negatywnie odbijać się na zadowoleniu klienta?

Co nas wkurza w sklepach internetowych?

co nas wkurza w sklepach internetowych

Kupowanie w sieci jest już tak powszechne, że trudno byłoby znaleźć branżę, która jeszcze nie korzysta z dobrodziejstw świata e-commerce. Tematyczne sklepy internetowe, sklepy internetowy dla entuzjastów niszowego hobby, agregatory zakupowe, sieciówki spożywcze, sklepy z elektroniką czy małe sklepiki z rękodziełem. W internecie kupują prawie wszyscy. Oznacza to, że sklepy internetowe muszą rozwiązywać coraz więcej problemów. Nie tylko zadbać o …

Kod CSS, który poprawi czytelność Twoich tekstów

kod CSS

Czytelność jest jednym z najważniejszych elementów prezentacji zawartości strony. To w jaki sposób artykuł zostanie zaprezentowany na stronie, może mieć wyraźny wpływ na to jak łatwo będzie go przeczytać i przyswoić. Zawartość strony internetowej powinna zostać przygotowana tak, aby ułatwiać śledzenie wzrokiem kolejnych akapitów oraz pozwolić na maksymalne skupienie się na stronie. Jak to zrobić wykorzystując kod CSS?

Czy brytyjski design stron www jest lepszy niż polski?

Brytyjski webdesign

Projekt i wygląd stron internetowych często determinuje to czy chętnie spędzamy czas na danym adresie i czy chętnie zapoznajemy się ze znajdującą się tam zawartością. O designie stron www napisano wiele artykułów, książek i darmowych e-booków. Nie czas zatem na rozważania jak powinna wyglądać strona www, chciałbym jednak porównać to jak wyglądają różne strony internetowe w zestawieniu ich “narodowości’.

25 rozwiązań, które warto implementować w e-commerce

Customizacja butów Adidas

Sklepy internetowe to bardzo bogate źródło wszelakiej informacji na temat produktów. Ich mnogość sprawia, że często decydujemy się na równoległe poszukiwanie towarów w wielu miejscach. Niektóre z nich wykorzystują rozwiązania techniczne, które sprawiają, że łatwiej im zatrzymać potencjalnego klienta na dłużej.